Siirt Valiliği açıkladı! Karantina sona erdi
Siirt'in Şirvan ilçesine bağlı 4 köy ve 5 mezrada korona virüs tedbirleri kapsamında uygulanan karantina sona erdi.
2020.04.20 13:16 - Son Güncellenme: 2020.04.20 13:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
Siirt Valiliğinden yapılan açıklamada, Siirt'te 9 noktada karantina tedbirlerinin sona erdiği ifade edildi.
Şirvan İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla Akgeçit, Taşyaka, Kesmetaş ve Oya köyleri ile Bistan, Kayahisar, Kayalı, Bindal ve Ankebir mezralarında karantina tedbirlerinin sona erdiği belirtilirken karantina kurallarına sabırla uyan vatandaşlara teşekkür edildi.