Siirt'te bir köy karantinaya alındı
Siirt merkeze bağlı bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
2020.07.09 22:46 - Son Güncellenme: 2020.07.09 22:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
Siirt Valiliği'nden yapılan açıklamada, merkeze bağlı Yağmurtepe köyünün, Kovid-19 salgını nedeniyle 14 gün süreyle karantinaya alındığı belirtildi.
Açıklamada, "İl Hıfzıssıhha Kurulunca koronavirüs salgınından korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla karantinaya alınması kararlaştırılan köyde 14 gün süreyle karantina uygulaması başlamıştır" ifadeleri yer aldı.