Siirt'te bir köy karantinaya alındı

Siirt'te bir köy karantinaya alındı

Siirt merkeze bağlı bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

2020.07.09 22:46 - Son Güncellenme: 2020.07.09 22:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Siirt'te bir köy karantinaya alındı

Siirt Valiliği'nden yapılan açıklamada, merkeze bağlı Yağmurtepe köyünün, Kovid-19 salgını nedeniyle 14 gün süreyle karantinaya alındığı belirtildi.

Açıklamada, "İl Hıfzıssıhha Kurulunca koronavirüs salgınından korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla karantinaya alınması kararlaştırılan köyde 14 gün süreyle karantina uygulaması başlamıştır" ifadeleri yer aldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.09 22:46 - Son Güncellenme: 2020.07.09 22:46 - HABER MERKEZİ
A