Siirt'te 1 mezra karantinada

Siirt'te 1 mezra karantinada

Siirt'in Pervari ilçesine bağlı bir mezra korona virüs tedbirleri kapsamında karantina altına alındı.

2020.04.20 22:17 - Son Güncellenme: 2020.04.20 22:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Siirt'te 1 mezra karantinada

Siirt Valiliğinden yapılan açıklamada, Pervari ilçesine bağlı Gökçekuru köyü Göl mezrası korona virüs salgını nedeniyle pozitif vaka ve temaslı vatandaşların tespit edilmesi nedeniyle 14 gün süreyle karantinaya alındığı belirtildi. Açıklamada, "İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca korona virüs salgınından korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla karantinaya alınması kararlaştırılan mezrada 14 gün süreyle karantina uygulaması başlanmıştır" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.20 22:17 - Son Güncellenme: 2020.04.20 22:19 - HABER MERKEZİ
A