Siirt İl Sağlık Müdürü'nün koronavirüs testi pozitif çıktı
Siirt İl Sağlık Müdürü Dr. Erol Emre Ömür, görülen belirtiler üzerine Korona virüs (Covid-19) şüphesiyle test yaptırdı. Ömür, yapılan test sonucu pozitif çıkınca gözlem altına alındı.
2020.04.06 01:29 - Son Güncellenme: 2020.04.06 01:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ömür'ün, evinde 14 gün boyunca kendini izolasyona aldığı öğrenildi.