Sigarayı elinden düşürünce yangın çıktı

Sigarayı elinden düşürünce yangın çıktı

Sakarya'nın Akyazı ilçesinde hastanın içtiği sigarayı elinden düşürmesi sonucu yattığı kanepe alev aldı. Kanepede mahsur kalan yatalak hasta, çevreden yetişenler tarafından kurtarıldı.

2012.09.10 19:42 - Son Güncellenme: 2012.09.10 19:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sigarayı elinden düşürünce yangın çıktı

Sakarya'nın Akyazı ilçesi Ömercikler Mahallesi'nde bulunan Menekşe çıkmazında meydana gelen olayda, yatalak olan Seyfettin Barlas (78) evde televizyon seyrederken içtiği sigarayı elinden düşürünce yangın çıktı. Çıkan yangında ayaklarından ve belinden yanan Barlas, 112 ambulansla Akyazı Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
İlk müdahalesi yapılan yaralı, İzmit Derince Araştırma Hastanesi Yanık Merkezi'ne sevk edildi. Yaralının hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi. Yangın sonrası evde maddi hasar meydana geldi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.09.10 19:42 - Son Güncellenme: 2012.09.10 19:42 - HABER MERKEZİ
A