Sıcaktan bunalan vatandaşlar parklara akın etti

Sıcaktan bunalan vatandaşlar parklara akın etti

Şanlıurfa'da hava sıcaklığı 32 ile 34 dereceye yükseldi. Evde sıcaktan bunalan vatandaşlar kendilerini parklardaki ağaç gölgelerine atarak serinlemeye çalıştılar.

2013.04.30 17:53 - Son Güncellenme: 2013.04.30 17:53 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Sıcaktan bunalan vatandaşlar parklara akın etti


Sıcaklıktan bunalan vatandaşlar, "Bizim Urfa'da sıcaklar başladı. Güneşin sıcaklığı zaten bahar olduğunu yaza doğru girdiğimizi belli ettiriyor. Havalar çok sıcak, bakın gençler ihtiyarlar parkta oturuyorlar. Yavaş yavaş yaz geliyor, bizim yaz da biraz sıcak geçiyor. Ramazan ayı geliyor Allah hepimize yardım etsin. Bizim Urfa'nın geneli ramazanda oruç tutar. Urfa'nın havası daime böyledir. Urfa'da daima 5-6 derece fazla sıcaklık var" Şeklinde konuştular.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.30 17:53 - Son Güncellenme: 2013.04.30 17:53 - HABER MERKEZİ
A