Sıcaktan bunalan kedinin çeşme başında su keyfi
Bolu'da sıcak havadan bunalan bir kedi, çeşmenin tepesine çıkıp su içerek serinlemeye çalıştı.
2013.07.10 13:58 - Son Güncellenme: 2013.07.10 13:58 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Hava sıcaklıklarının mevsim normalleri üzerinde seyretmesi hayvanları da etkiledi. Vatandaşlar kavurucu sıcaklardan kurtulabilmek için gölgelere ve denizlere akın ederken, hayvanlar da sulak bölgelere koşarak serinlemeye çalıştı. Bolu'nun Karaçayır Mahallesi'nde bir çeşmenin üzerine çıkan kedi, betonun üzerinden musluğa uzanarak soğuk sudan içti. Bir süre su içerek serinlemeye çalışan kedi, daha sonra yerinden hiç kalkmayarak çeşmenin üzerinde bekledi. Belirli aralıklarla çeşmenin üzerinden musluğa sarkan kedi, sık sık su içerek ve başını suyun altına uzatarak serinlemeye çalıştı. Kedinin çeşme başındaki görüntüleri objektiflere yansıdı.