Sibel Kekilli çok tatlı"
Emre Karayel, önceki akşam düzenlenen 66. Emmy Ödülleri Töreni'ni izledi.
2014.08.27 14:56 - Son Güncellenme: 2014.08.27 14:56 - Magazin - HABER MERKEZİ
Karayel, Los Angeles Nokia Theatre'da düzenlenen törende, "Game of Thrones"da Shae'yi canlandıran Sibel Kekilli'yle de sohbet etme fırsatı buldu. Ünlü oyuncu, Kekilli için şu yorumu yaptı: "Onunla gurur duyuyorum, çok tatlı birisi."