SGK'da e-haciz dönemi başlıyor!

SGK'da e-haciz dönemi başlıyor!

Sosyal Güvenlik Kurumu'nda alacakların tahsili için Mart'ta e-haciz dönemi başlıyor. Yani, SGK, işverenden alacağını, banka hesabındaki paraya koyduğu elektronik hacizle tahsil edecek.

2013.11.10 18:33 - Son Güncellenme: 2013.11.10 18:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
SGK'da e-haciz dönemi başlıyor!

Sosyal Güvenlik Kurumu, prim borcu olan işverenlerin banka hesaplarına elektronik haciz yoluyla el koyabilecek.

Uygulama Mart ayında hayata geçecek. SGK, e-haciz uygulaması için bankalarla protokol imzalayacak.

Normal yollardan haftalarca süren haciz işlemleri, yeni yöntemle dakikalar içinde tamamlanacak.

Yeni sistem sayesinde prim tahsilatı artacak. E-haciz uygulamasının hazırlıkları, hükümetin '2014 Yılı Programı'nda yer aldı.

SGK bu yolla yaklaşık 35 milyar lira tutarındaki prim alacağını tahsil etmeyi hedefliyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.10 18:33 - Son Güncellenme: 2013.11.10 18:34 - HABER MERKEZİ
A