SGK 3 hastalığın tedavisinde katılım payı almayacak

SGK 3 hastalığın tedavisinde katılım payı almayacak

Sosyal Güvenlik Kurumu, sağlık uygulama tebliğini değiştirdi. 3 hastalığın tedavisinden artık katılım payı alınmayacak.

2015.08.07 08:15 - Son Güncellenme: 2015.08.07 08:15 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
SGK 3 hastalığın tedavisinde katılım payı almayacak

Resmi Gazete'de yayımlanan tebliğle, "Doğumsal omurilik gelişim bozukluğu", "Protein kaybı ile seyreden böbrek hastalığı" ve "Cam kemik hastalığı" tanısı konulan hastalardan hekim muayenelerinde katılım payı alınmayacak.

Tebliğle ayrıca, psikiyatri tedavilerinde sigortanın karşıladığı bedel arttırıldı. Mide küçültme ameliyatlarında düzenleme yapıldı. Ameliyata karar veren ve ameliyatı yapan hekimlerin aynı hastaneden olması zorunluluğu getirildi.

Ayrıca, Eczacılar Birliği aracılığı ile yurtdışından getirilen 6 ilaç artık eczanelerden temin edilebilecek...

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2015.08.07 08:15 - Son Güncellenme: 2015.08.07 08:15 - HABER MERKEZİ
A