"Sezonun en kötü maçını oynadık"
Beşiktaş Teknik direktörü Samet Aybaba,maç içinde oyunu kazanabilecek mücadeleyi ortaya koyamadıklarını belirtti.
2013.04.08 23:28 - Son Güncellenme: 2013.04.08 23:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba Bursaspor yenilgisi ardından şunları söyledi: "Sezonun en kötü maçını oynadık. İsteksiz, temposuz, kazanmaya yönelik hamle yapmayan takım görüntüsündeydik. Bursaspor ise çok istedi. Böyle olunca da bu sonuç kaçınılmaz oldu. Futbol bu böyle şeyler olur. Bir sürü maçlar kazandık. Önemli olan en çabuk nasıl dönülür. Hemen yarından başlayarak çalışmalara devam edeceğiz. Bu oyuncuların hepsi bizim oyuncularımız. Düşünüyoruz planlıyoruz. İyi olur, kötü olur. Bunun sorumlusu biziz. Mevcut kadromuzu en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyoruz."