Sezer Sezgin: Gururluyuz
Frutti Extra Bursaspor Başkanı Sezer Sezgin, Partizan zaferi sonrası açıklamalarda bulundu.
2022.04.21 02:28 - Son Güncellenme: 2022.04.21 03:03 - Spor - HABER MERKEZİ
Başkan Sezer Sezgin yaptığı açıklamada, ''Avrupa ekollerinden Partizan gibi takımı elediğimiz için çok gururluyuz.Oyuncularımla gurur duyuyorum. Avrupa'nın en büyük ikinci kupasında final neden olmasın. Havaya girdik. İyi bir hava yakaladık. Önümüzde çok zorlu bir süreç var.Sloven ekibi Cedevita Olimpija'nın rakibi olduk. O maçın galibi de yine bir üst tura yükselecek. Daha zor olacağının farkındayız. Rakip bizi daha ciddiye alacak ve buna göre parkeye çıkacaklar. Elimizden gelen her şeyi yapıp gidebildiğimiz son noktaya kadar gideceğiz.'' ifadelerini kullandı.
📢Başkanımız Sezer Sezgin, Partizan zaferinin ardından açıklamalarda bulundu pic.twitter.com/PEqdBzVybj
-- Frutti Extra Bursaspor (@BsBasketbol) April 20, 2022
GALİBİYET 3'LÜSÜ SEZGİN'DEN
Başkan Sezer Sezgin, otobüste basketbolcuların isteği üzerine 3'lü çektirdi.
İşte o anlar;
Şşş 🤫 1️⃣⚡2️⃣⚡3️⃣
-- Frutti Extra Bursaspor (@BsBasketbol) April 20, 2022
Başkanımız Sezer Sezgin dönüş yolunda üçlü çektirdi pic.twitter.com/g3qitJ8o1L