Sezer Sezgin: Gururluyuz

Sezer Sezgin: Gururluyuz

Frutti Extra Bursaspor Başkanı Sezer Sezgin, Partizan zaferi sonrası açıklamalarda bulundu.

2022.04.21 02:28 - Son Güncellenme: 2022.04.21 03:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sezer Sezgin: Gururluyuz

Başkan Sezer Sezgin yaptığı açıklamada, ''Avrupa ekollerinden Partizan gibi takımı elediğimiz için çok gururluyuz.Oyuncularımla gurur duyuyorum. Avrupa'nın en büyük ikinci kupasında final neden olmasın. Havaya girdik. İyi bir hava yakaladık. Önümüzde çok zorlu bir süreç var.Sloven ekibi Cedevita Olimpija'nın rakibi olduk. O maçın galibi de yine bir üst tura yükselecek. Daha zor olacağının farkındayız. Rakip bizi daha ciddiye alacak ve buna göre parkeye çıkacaklar. Elimizden gelen her şeyi yapıp gidebildiğimiz son noktaya kadar gideceğiz.'' ifadelerini kullandı.

GALİBİYET 3'LÜSÜ SEZGİN'DEN

Başkan Sezer Sezgin, otobüste basketbolcuların isteği üzerine 3'lü çektirdi. 

İşte o anlar;

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.04.21 02:28 - Son Güncellenme: 2022.04.21 03:03 - HABER MERKEZİ
A