Seyyar sandıklar boş kaldı

Seyyar sandıklar boş kaldı

İstanbul Beşiktaş'ta Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) ilk kez uyguladığı "Seyyar Sandıklar" boş kaldı.

2018.06.24 18:23 - Son Güncellenme: 2018.06.24 18:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Seyyar sandıklar boş kaldı

Oy verme işleminin ardından İstanbul'da Beşiktaş Seçim Kurulu'na ilk oy sandıkları boş geldi. Peş peşe gelen 2 sandığın da YSK'nın yaşlı ve yatalak hastalar için ilk kez uygulamaya koyduğu "Seyyar sandık" olduğu öğrenildi.

Polis nezaretinde ilçe seçim kuruluna gelen sandıklar, tutulan tutanakların ardından teslim alındı. Sandıkların, seçmenlerin adreslerinde bulunmadığı için boş geldiği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.06.24 18:23 - Son Güncellenme: 2018.06.24 18:25 - HABER MERKEZİ
A