Şeyma Subaşı'ndan arkadaşına: Seni çok özledim
Kısa süre önce Bebek'te organik ve sağlıklı yemekler sattığı mekanını açan Şeyma Subaşı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla arkadaşına olan özlemini dile getirdi.
2018.10.08 11:01 - Son Güncellenme: 2018.10.08 11:02 - Magazin - HABER MERKEZİ
Şeyma Subaşı, geçtiğimiz aylarda katıldığı Burning Man festivalinde çekilmiş karelerini sosyal medyada paylaştı.
Subaşı, festivalde kendisine eşlik eden arkadaşı Martha Graeff ile görüldüğü fotoğraflara, "Seni çok özledim aşkım, çok yakında Miami'de" notunu düştü.

