Seyir halindeyken alev aldı

Seyir halindeyken alev aldı

ZONGULDAK'ın Ereğli İlçesi'nde seyir halindeyken motor bölümü alev alan otomobildeki yangını itfaiye söndürdü.

2015.01.02 18:54 - Son Güncellenme: 2015.01.02 18:55 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Seyir halindeyken alev aldı

60 yaşındaki İbrahim Akman yönetimindeki 67 UD 835 plakalı otomobilin motor bölümü, Hatip Salkıdere Sokak'ta seyir halindeyken alev aldı. Akman, durumu fark edince otomobili kenara çekip itfaiyeye haber verdi. Gelen itfaiye ekibi yangına müdahale etti. Yangın kısa sürede söndürüldü. Ancak aracın motor ve kaporta bölümünde büyük hasar oluştu. Akman, "Ne olduğunu anlayamadım, birden alev aldı. Araba alevler içerisinde kaldı, şaşkınım" dedi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2015.01.02 18:54 - Son Güncellenme: 2015.01.02 18:55 - HABER MERKEZİ
A