Sevilla taraftar grubu tesisleri bastı!

Sevilla taraftar grubu tesisleri bastı!

Sevilla'da üst üste yaşanan puan kayıplarının ardından taraftar isyan etti.

2018.01.15 17:15 - Son Güncellenme: 2018.01.15 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sevilla taraftar grubu tesisleri bastı!

Ligde son 5 maçta sadece 1 puan alabilen Sevilla'da taraftarın sabrı taştı. Biris Norte taraftar grubu Sevilla'nın bugünkü idmanına çıkarma yaparak oyuncularla konuştu ve onlardan daha çok şey beklediklerini söylediler. 

Üç polis arabası da güvenli amacıyla tesislere geldiler. 

Futbolculardan Pizarro, Banega, Jesus Navas, Mercado ve Nolito'nun taraftarlara görüştükleri kaydedildi. 

Sevilla bu süreçte ligde Real Madrid'e 5-0, Real Sociedad'a 3-1, Real Betis'e 5-3 e Alaves'e de 1-0 kaybetti. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.15 17:15 - Son Güncellenme: 2018.01.15 17:15 - HABER MERKEZİ
A