Sevgilisiyle tartıştıktan sonra intihar etti
Adana'da 17 yaşındaki Yaren S adlı genç kız, sevgilisiyle telefonda tartıştıktan sonra 7'nci kattaki evlerinin balkondan atlayarak canına kıydı.
2013.11.11 15:03 - Son Güncellenme: 2013.11.11 15:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Olay sabah saatlerinde merkez Seyhan ilçesine bağlı Reşatbey Mahallasi 62030 sokak'ta meydana geldi. Lise 3'üncü sınıf öğrencisi Yaren S. iddiaya göre okula gitmeden önce üniversitede okuyan sevgilisiyle telefonla görüştü.
Genç kız, tartışmanın doğduğu görüşme sonrasında balkonundan atladı. Vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık görevlileri genç kızın öldüğünü belirledi. Polis olayla ilgili soruşturma başlatırken genç kızın cenazesi otopsi için adli tıp kurumu morguna kaldırıldı.