Sevgilisinden ayrılan genç intihara kalkıştı

Sevgilisinden ayrılan genç intihara kalkıştı

 Samsun'da sevgilisinden ayrıldığı için bunalıma girdiği iddia edilen 21 yaşındaki genç, ilaç içerek intihara kalkıştı.

2019.10.25 11:50 - Son Güncellenme: 2019.10.25 11:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sevgilisinden ayrılan genç intihara kalkıştı

Olay, Samsun'un İlkadım ilçesi Yaşardoğu Mahallesi'nde meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, sevgilisinden ayrıldığı için bunalıma girdiği iddia edilen O.D. (21), evdeki 5 farklı ilaçtan 61 adet içerek intihara teşebbüs etti. Annesi tarafından fark edilen O D., 112 Acil Servis ekipleri tarafından baygın halde ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.25 11:50 - Son Güncellenme: 2019.10.25 11:51 - HABER MERKEZİ
A