Sessiz katile dikkat!
Bursa İl Sağlık Müdürlüğümüz tarafından karbon monoksit zehirlenmelerinin önüne geçebilmesi için Ulucami ve Yıldırım Abitler Camii önünde bilgilendirme stantları açıldı.
2014.01.24 18:16 - Son Güncellenme: 2014.01.24 18:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bacaların ve menfezlerin sağlıklı çalışması için yapılması gereken önlemlerin bulunduğu broşürleri halka dağıtan Sağlık Müdürlüğü çalışanları, vatandaşları zehirlenmelere karşı bilinçlendirdiler.
Bursa Sağlık Müdürlüğü yetkilisi, karbonmonoksit zehirlenmelerinin Bursa'da çok gündemde olan bir konu olduğunu söyleyerek şu ifadelere yer verdi: "Karbon monoksit zehirlenmeleri her sene birçok vatandaşımızı kaybetmemize sebep oluyor. Bilgilendirme stantlarını açarak bir farkındalık, bir bilinç oluşturmak istedik. Buradaki amacımız vatandaşlarımıza zehirlenmelerinden nasıl korunması gerektiği konusunda bilgi vermektir. Bu sebeple hazırladığımız dokümanları dağıtıyoruz. Bursa İl Müftülüğü'nün bu konuda çok desteklerini görüyoruz. Vaazlarda ve hutbelerde karbonmonoksit zehirlenmelerinden korunma yollarını dile getiriyorlar."
Bursa Sağlık Müdürlüğü olarak yürütülen çalışmaların amacına ulaşması için çaba sarfettiklerini ifade eden yetkili "Geçtiğimiz yıl Ulucami'de stant açtığımız lodoslu bir günde 112'ye acil başvurular gözle görülür bir şekilde azalmıştı. Bu tür faaliyetlerin çok yararını görüyoruz. Yıl boyunca karbonmonoksit zehirlenmelerinin olduğu aylar boyunca vatandaşları bilinçlendirmeye devam edeceğiz" dedi.