Sergen'e ilk darbe!
Süper Lig'in 16. haftasında Eskişehir sahasında G.Antep'i ağırladı.
2013.12.22 15:44 - Son Güncellenme: 2013.12.22 15:45 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Ligin 16. haftasında Eskişehir sahasında Gaziantep'i 2-0'lık skorla mağlup etti. İlk yarısından gol sesi çıkmayan mücadelede ev sahibi ekip 82. dakikada Erkan Zengin'le öne geçti. 90. dakikada ise konuk ekipten Binya kırmızı kart gördü ve N'Diaye penaltıdan farkı 2'ye çıkardı. Bu sonucun ardından Gaziantep'li 4'te 4 yapan Sergen Yalçın ilk yenilgisini almış oldu.