Serdar Özkan sevinci!
İki hafta önce hastalık geçiren ve 14 gün evinde karantinada kalan Serdar Özkan, bugün Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'ne geldi.
2020.09.04 18:21 - Son Güncellenme: 2020.09.04 19:48 - Spor - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Bursaspor'un 33 yaşındaki kanat oyuncusu, yeşil-beyazlı takıma dönmenin sevincini, tesislere giderken çektiği videoyu instagramda hikaye atarak paylaştı.
Antrenman eksiği bulunan tecrübeli futbolcu Serdar Özkan, teknik direktör Mustafa Er'le görüştükten sonra akşam antrenmanına katıldı.
