Serdar Aziz: Çabuk teslim olduk

Serdar Aziz: Çabuk teslim olduk

Bursaspor'un başarılı savunma oyuncusu Serdar Aziz, Ziraat Türkiye Kupası finalindeki Fenerbahçe yenilgisini, "Çabuk teslim olduk ve kupayı kaybettik" diyerek değerlendirdi.

2012.05.17 10:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Serdar Aziz: Çabuk teslim olduk

Maça yenen hızlı golle başladıklarını ifade eden Serdar, "Toparlanmaya çalıştık ama ikinci golü de yeyince teslim olduk. Birkaç pozisyon yakaladık. Belki atsak maça ortak olabilirdik. Golü bulamayınca çok çabuk teslim olduk. Onlar kadar mücadele edemedik Biz mücadele edip kazanan bir takımız. Bunu hiç yapamadık. Taraftarımıza teşekkür ediyoruz. Kupayı kazanmak istiyorduk ama olmadı. Fenerbahçe'yi kutluyorum ve tebrik ediyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.17 10:25 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A