Sercan Yıldırım'a maç sonrası kırmızı kart çıktı!

Sercan Yıldırım'a maç sonrası kırmızı kart çıktı!

Bursaspor'un golcü oyuncusu Sercan Yıldırım'ın bugün oynanan Başakşehir mücadelesinin 100. dakikasında doğrudan kırmızı kart gördüğü ortaya çıktı.

2016.02.07 01:16 - Son Güncellenme: 2016.02.07 01:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sercan Yıldırım'a maç sonrası kırmızı kart çıktı!

Spor toto Süper Lig'in 20. haftasında bugün sahasında Medipol Başakşehir ile karşılaşan Bursaspor, sahadan 3-3'lük eşitlikle ayrıldı. Karşılaşmanın 35. dakikasında Çek golcü Tomas Necid'in kırmızı kartla oyundan atılmasının ardından Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu da tepkisi sebebiyle tribüne gönderilmişti. Bu dakikanın ardından gergin geçen karşılaşmanın son düdüğünün ardından golcü oyuncu Sercan Yıldırım'ın da kırmızı kart gördüğü ortaya çıktı. Türkiye Futbol Federasyonu'nun (TFF) resmi internet sitesinde yer alan bilgilere göre Sercan Yıldırım'ın 100. dakikada kırmızı kartla cezalandırıldığı görülüyor. Maç sonunda Sercan Yıldırım karşılaşmanın hakemi Hüseyin Göçek'e de tepki göstermişti. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.07 01:16 - Son Güncellenme: 2016.02.07 01:17 - HABER MERKEZİ
A