Serbest Güreş Milli Takımı, İran'a boyun eğdi

Serbest Güreş Milli Takımı, İran'a boyun eğdi

İran'da bugün başlayan Dünya Güreş Kupası'nda Türkiye, İran'a 8-0 yenildi.

2017.02.16 17:32 - Son Güncellenme: 2017.02.16 17:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Serbest Güreş Milli Takımı, İran'a boyun eğdi

İran'ın Kirmanşah kentinde düzenlenen müsabakaların ilk gününde ev sahibi ile karşılaşan Serbest Güreş Milli Takımı, sahadan mağlup ayrıldı.



Milli takımın 8 sıklette İran karşısında aldığı sonuçlar şöyle: 

(57 kilo), Sezer Akgül - Hasan Rahimi (0-6) 

(61 kilo), Cengizhan Erdoğan- Behnam İhsanpur (5-7) 

(65 kilo), Sefa Aksoy -Meysen Nasiri (2-5)

(70 kilo), Yakup Gör - Mustafa Hüseyinhani (0-4)

(74 kilo), İslam Kılıç- Peyman Yarahmedi(10-12)

(86 kilo), Serdar Böke- Hasan Yezdani(1-11)

(97 kilo), Faruk Akkoyun- Emir Muhammedi(0-10)

(125 kilo), Salim Ercan - Kumeyil Kasımi(0-10)

Sekiz takımın katıldığı ve iki gün sürecek müsabakalarda, Türkiye; İran, Hindistan ve Moğolistan ile B Grubu'nda yer alıyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.16 17:32 - Son Güncellenme: 2017.02.16 17:52 - HABER MERKEZİ
A