Şenol Güneş, Konya'nın sert futbolundan yakındı

Şenol Güneş, Konya'nın sert futbolundan yakındı

Şenol Güneş: Çok tekme yememize rağmen ilginçtir üç tane sarı kart gören biz olduk. Artık Süper Lig'e bakacağız.

2016.03.04 10:12 - Son Güncellenme: 2016.03.04 10:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şenol Güneş, Konya'nın sert futbolundan yakındı

Beşiktaş 'ın hocası Şenol Güneş, turu ilk maçta kaybettiklerini söyledi. Tecrübeli hoca, "Konya kapanan bir takım, alan daraltmaya çalıştı. Ortayı kullanamadık, şut atmadık. Ataklarımızda etkili ortalar yoktu. Rakibin istediği kapanıp çıkmaktı. Çok tekme yememize rağmen, üç tane kart gören biz olduk, ilginçtir" dedi. 

Turu geçmemiz gerekirdi 
Güneş şöyle devam etti: "Kupa önemliydi ama elendik. Ligde yarışta olacağız. Kendimize güveniyoruz. Bu oyuncular iyi, karakterli oyuncular. Onun için üzüldüm. O kadar gayretin üzerine turu geçmemiz gerekliydi. Biz takım olarak hep futbol oynamaya çalışıyoruz. Bazen olmayabiliyor."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.04 10:12 - Son Güncellenme: 2016.03.04 10:12 - HABER MERKEZİ
A