Şenol Güneş hakem yönetimine isyan etti!

Şenol Güneş hakem yönetimine isyan etti!

Bursaspor Teknik direktörü Şenol Güneş,maç sonunda maçın hakeminin göstermiş olduğu yönetime sert eleştirilerde bulundu.

2014.10.03 22:43 - Son Güncellenme: 2014.10.03 23:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şenol Güneş hakem yönetimine isyan etti!

ŞENOL GÜNEŞ'TEN İTHAL HOCA ÇAĞRISI
Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş ise galibiyetten dolayı Mersin İdmanyurdu'nu tebrik ederek, "Nitekim 2 takımdan biri bugün kazanacaktı, biri kaybedecekti. Kaybeden biz olduk. İlk yarıda saha zeminine uyum sağlamada sıkıntı yaşadık. Oyunun sert bölümlerinde de oyuncularımız rakibine cevap veremedi, direnemedi. İlk yarı maç ortada geçti. İkinci yarı ise oyunun hakimi bizdik. Kazanacak pozisyonları yakaladık. Kaybetmeyi hak ettiğimizi düşünmüyorum. Ben bugüne kadar neden Türkiye'ye yabancı hakem gelmiyor onu anlamış değilim. Oyuncu geliyor, antrenör geliyor, çalıştırıcı, idareci geliyor ancak hakem niye gelmiyor anlamadım. Çünkü hakemlere hiç güvenmiyorum. Bugün o kadar dengesiz fauller verdi ki oyuncular da sinirlendi. Bugünkü oyunumuzla bile kaybetmeyi hak etmedik. 9 puan kaybını hak eden bir takım değiliz. Kendi eksiklerimiz de var tabii ki. Bütün maçlara baktığımızda iyi bir takımız, iyi oyuncularımız var. Oyuncularım emeklerinin karşılığını almadığı için üzgünüz" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.03 22:43 - Son Güncellenme: 2014.10.03 23:21 - HABER MERKEZİ
A