'Seni buraya gömerim'

'Seni buraya gömerim'

Fenerbahçeli futbolcu Emre Belözoğlu, otopark kavgasına karıştı.

2013.04.07 14:30 - Son Güncellenme: 2013.04.07 14:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
'Seni buraya gömerim'

Hürriyet Gazetesi'nin haberine göre Arkadaşlarıyla buluşmak için Bebek'te bir cafeye giden Belözoğlu, aracıyla otoparka girerken, otoparktan çıkış yapmak isteyen bir oto galeri sahibiyle tartıştı. Bir türlü anlaşamayan ikili birbirlerine el kol hareketleri yaptılar.
Belözoğlu vatandaşların kavgayı ayırmaya çalıştığı sırada, "Seni buraya gömerim. Akıllı ol." şeklinde tehditler savurdu. Oto galeri sahibi ise buna karşılık, "denetimi serbestlik dönemindeyim. Yoksa seni fena yapardım." diyerek karşılık verdi. Etraftan gelen vatandaşlar kavgayı ayırdı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.07 14:30 - Son Güncellenme: 2013.04.07 14:31 - HABER MERKEZİ
A