Sendika temsilcileriyle görüştü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bazı sendika temsilcileri ile görüştü.
2014.06.04 16:01 - Son Güncellenme: 2014.06.04 16:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Erdoğan, Türk-İş Genel Başkanı Ergün Atalay, Hak-İş Başkanı Mahmut Arslan ve DİSK Genel Başkanı Kani Beko ile görüştü.
Başbakanlık Resmi Konutu'nda basına kapalı olarak gerçekleştirilen görüşme yaklaşık 40 dakika sürdü.