Semih Şentürk F.Bahçe'ye veda ediyor
MP Antalya ile anlaşan Semih Şentürk, 14 yıllık nöbetin ardından F.Bahçe'ye veda ediyor.
2014.01.07 00:15 - Son Güncellenme: 2014.01.07 00:17 - Spor - HABER MERKEZİ
1999-2000 sezonunda PAF takımına transfer olduğu F.Bahçe'de bir kez gol kralı olan Semih, takımının ligde 5 şampiyonluğunu gördü. Süper Lig kariyerinde sadece Sarı-Lacivertli formayı giyen "Nöbetçi golcü", 205 lig maçında 56 gole imzasını attı. F.Bahçe kariyeri boyunca toplam 8 teknik adam gördü.