Semih Kılıçsoy: Kazandığımız için mutluyuz
Beşiktaş'ın milli futbolcusu Semih Kılıçsoy, Samsunspor galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.
2024.08.12 01:22 - Son Güncellenme: 2024.08.12 01:22 - Spor - ENSONHABER
Süper Lig'in ilk haftasında Beşiktaş, konuk olduğu Samsunspor'u 2-0'lık skorla mağlup etti. Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Semih Kılıçsoy, "Lige galibiyetle başlamak önemliydi. Buraya kazanmak için gelmiştik" şeklinde konuştu. Semih, "Kazandığımız için mutluyuz. O an iyi bir asist yaptım. Rafa Silva da çok iyi bitirdi. Galip geldiğimiz için mutluyuz" ifadeleriyle sözlerini tamamladı.