'Selfie'nin çekimleri devam ediyor

'Selfie'nin çekimleri devam ediyor

Hülya Avşar, önceki gün İstinyePark Alışveriş Merkezi'nde objektiflere yansıdı.

2017.01.07 11:46 - Son Güncellenme: 2017.01.07 11:46 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Selfie'nin çekimleri devam ediyor

Kendi hayatını anlatan 'Selfie' filminin çekimlerine kaldıkları yerden devam ettiklerini sbelirten Hülya Avşar, "Şimdi çekimden geliyorum ve çok yorgunum. Bir şeyler yedikten sonra eve gideceğim" dedi.

Ünlü sanatçı, Masa Restaurant'ta geçerek, keyifli bir akşam yemeği yedikten sonra Türk kahvesi içerek yorgunluk attı.

Geçtiğimiz günlerde Avşar'ın, terör olayları nedeniyle film çekimlerini durdurduğu iddia edilmişti. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2017.01.07 11:46 - Son Güncellenme: 2017.01.07 11:46 - HABER MERKEZİ
A