Selde 5 kişinin hayatını kaybettiği kavşak trafiğe açıldı
Şanlıurfa'da meydana gelen selde 5 kişinin hayatını kaybettiği Abide Kavşağı, 6 gün aradan sonra yeniden trafiğe açıldı.
2023.03.20 17:03 - Son Güncellenme: 2023.03.20 17:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
Şanlıurfa'da meydana gelen selde Abide Kavşağı alt geçidine dolan sular nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetmişti. Arama ve kurtarma çalışmalarının ardından belediye ekipleri, alt geçitte temizlik çalışması yaptı. Alt geçit 6 günlük çalışmaların ardından bugün yeniden çift yönlü olarak trafiğe açıldı.