Selde 5 kişinin hayatını kaybettiği kavşak trafiğe açıldı

Selde 5 kişinin hayatını kaybettiği kavşak trafiğe açıldı

 Şanlıurfa'da meydana gelen selde 5 kişinin hayatını kaybettiği Abide Kavşağı, 6 gün aradan sonra yeniden trafiğe açıldı.

2023.03.20 17:03 - Son Güncellenme: 2023.03.20 17:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Selde 5 kişinin hayatını kaybettiği kavşak trafiğe açıldı

Şanlıurfa'da meydana gelen selde Abide Kavşağı alt geçidine dolan sular nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetmişti. Arama ve kurtarma çalışmalarının ardından belediye ekipleri, alt geçitte temizlik çalışması yaptı. Alt geçit 6 günlük çalışmaların ardından bugün yeniden çift yönlü olarak trafiğe açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.20 17:03 - Son Güncellenme: 2023.03.20 17:04 - HABER MERKEZİ
A