Selçuk Dereli'den Fenerbahçelileri kızdıran tweet!
Eski hakem Selçuk Dereli, dün akşam oynanan Portekiz-Fransa maçının ardından Fenerbahçelileri kızdıran bir tweet attı.
2016.07.11 13:14 - Son Güncellenme: 2016.07.11 13:14 - Spor - HABER MERKEZİ
Maçın ardından kupa seremonisini yorumlayan eski hakem, Fenerbahçe'ye göndermede bulunarak, "Ne ışıkları kestiler ne de çamura yattılar" tweet'ini attı.
Bu tweet'in ardından Fenerbahçeliler, Dereli'ye büyük tepki gösterdi.