Sel baskını içme suyu kaynaklarını vurdu
Mersin Mut ilçesine bağlı Narlı Mahallesi'nde yaşanan sel nedeniyle içme suyu şebekesine çamurlu toprak karıştığı bildirilerek bu nedenle içme suyunun kullanılmaması istendi.
2019.06.20 14:39 - Son Güncellenme: 2019.06.20 14:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Mut Şubesi tarafından yapılan açıklamada, "Narlı Mahallesi'nde meydana gelen sel felaketinden dolayı içme suyu kaynağı bulanık akmaktadır. Gün boyunca ilçemizdeki içme sularının bulanık akacağı beklenmektedir. Şebeke sularının içme suyu olarak kullanılmamasını tavsiye ediyoruz" denildi.
Yetkililer şebekedeki sıkıntılı bölümde tamirin gerçekleştirildiğini ancak tedbir amaçlı gün içinde içme suyunun kullanılmamasının doğru olacağını bildirdi.