Şeker hastası yolda giderken hayatını kaybetti

Şeker hastası yolda giderken hayatını kaybetti

Bursa'da şeker hastası olduğu belirtilen İbrahim Toker, işe giderken yolda hayatını kaybetti.

2012.09.25 10:44 - Son Güncellenme: 2012.09.25 10:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Şeker hastası yolda giderken hayatını kaybetti

Olay, Meydancık Mahallesi Yeşilalan Sokak üzerinde meydana geldi. Sabah evden çıkarak işe giden 58 yaşındaki İbrahim Toker, rahatsızlanarak aniden yere yığıldı. Şeker hastası olduğu belirtilen Toker, olay yerinde hayatını kaybetti.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.25 10:44 - Son Güncellenme: 2012.09.25 10:44 - HABER MERKEZİ
A