Şeker diye ilaç yutunca...

Şeker diye ilaç yutunca...

BURSA'nın Orhangazi İlçesi'nde, ailesinin fark etmediği sırada babaannesinin kalp ilaçlarını şeker zannederek yutan 3 yaşındaki Hasan Başik, fenalaşınca hastaneye kaldırıldı. Hastanede midesi yıkanan çocuk, Eskişehir Devlet Hastanesi Çocuk Bölümü'ne gönderildi.

2013.04.19 11:08 - Son Güncellenme: 2013.04.19 11:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Şeker diye ilaç yutunca...

Orhangazi Tekke Mahallesi'nde yaşayan Ayhan Başik ile Azeri asıllı eşi Tenzüle Başik'in oğulları Hasan Başik, iddiaya göre dün evde aniden rahatsızlandı. Annesinin sorması üzerine ilaçları gösteren ve babannesine ait kalp ilaçlarından içtiği sanılan minik Hasan, ailesi tarafından Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede midesi yıkanan çocuk, durumu ağırlaşınca Eskişehir Devlet Hastanesi Çocuk Ünitesi'ne kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.19 11:08 - Son Güncellenme: 2013.04.19 11:11 - HABER MERKEZİ
A