Şehidin son mesajı: Ölmeye geldik

Şehidin son mesajı: Ölmeye geldik

Siirt'te Şirvan-Pervari karayolu Üçyol mevkiinde terör örgütü PKK tarafından yola döşenen bombanın askeri aracın geçişi sırasında patlatılması sonucu şehit olan Kahramanmaraşlı Er Ömer Erüstün'ün (20) bir akrabası ile son konuşmaları, arkadaşı tarafından sosyal paylaşım sitesinde yayınlandı.

2015.08.20 16:19 - Son Güncellenme: 2015.08.20 16:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şehidin son mesajı: Ölmeye geldik

Akrabasının Siirt gibi bir yerde nasıl rahat olabildiğini sorması üzerine Erüstün, rahat olduğunu belirtiyor. Yakınının ''Öyle deme kanka seni de evde bekleyenin var'' mesajı üzerine şehit Erüstün, "Napalım amcam ölmeye geldik buraya. Bende sıkıntı yok'' yazıyor. "Nöbet tutuyor musun hala'' yazan akrabasına şehit er, "Yok kanki her gün göreve gidiyorum ben, haftada belki 2 saat. O da gelirse göreve gitmezsem" yazıyor. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.20 16:19 - Son Güncellenme: 2015.08.20 16:23 - HABER MERKEZİ
A