Seda Sayan yeni şarkısını görücüye çıkardı...
Seda Sayan, önceki akşam arkadaşı Stelyo Pipis'in işlettiği Chanta adlı mekanda eğlendi.
2014.08.25 10:13 - Son Güncellenme: 2014.08.25 10:13 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yeni albümünün stüdyo aşamasını tamamlayan Sayan, 'Mış Mış' adlı çıkış parçasını ilk olarak bu mekanda söyledi. Gece yarısı gittiği kulüpte sahneye çıkan Sayan, yeni şarkısıyla kulüpte bulunanlardan tam not aldı. Sayan'ın yanında sevgilisi Erkan Çelik de vardı.