Seda Sayan'dan Cem Yılmaz'a çağrı
Seda Sayan, 4 yıl aradan sonra 'Kaynana Gelin Seda'ya Gelin' programıyla ekrana döndü.
2014.01.01 09:50 - Son Güncellenme: 2014.01.01 09:52 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yeni yarışmanın heyecanını yaşayan Sayan, beyaz perde de boy göstermek istiyor. 'Su ve Ateş' filmini çok beğen- diğini söyleyen şarkıcı, "Özcan'la gurur duydum. Ama ben komedi filminde oynamak istiyorum. 'Hababam Sınıfı 3 Buçuk'ta rol almıştım. Cem Yılmaz'ı her gördüğümde 'Ben de oynamak istiyorum' diyorum. Ama söz vermedi. Herhalde beni ciddiye almıyor, şaka yapıyorum zannediyor" dedi.