"Sayın Başbakan davet ettiler, inşallah birlikte gideceğiz"
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Başbakan'ın Diyarbakır programına katılıp katılmayacağı haberlerine açıklık getirdi.
2013.11.14 11:52 - Son Güncellenme: 2013.11.14 11:53 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Diyarbakır programına katılacağını belirterek, "Sayın Başbakan davet ettiler, inşallah birlikte gideceğiz" dedi.