"Sayın Başbakan davet ettiler, inşallah birlikte gideceğiz"

"Sayın Başbakan davet ettiler, inşallah birlikte gideceğiz"

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Başbakan'ın Diyarbakır programına katılıp katılmayacağı haberlerine açıklık getirdi.

2013.11.14 11:52 - Son Güncellenme: 2013.11.14 11:53 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
"Sayın Başbakan davet ettiler, inşallah birlikte gideceğiz"

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Diyarbakır programına katılacağını belirterek, "Sayın Başbakan davet ettiler, inşallah birlikte gideceğiz" dedi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2013.11.14 11:52 - Son Güncellenme: 2013.11.14 11:53 - HABER MERKEZİ
A