Savcı Öz, emniyetten ayrıldı
İstanbul Cumhuriyet Başsavcı Vekili Zekeriya Öz, İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde yaklaşık 2 saat kalarak emniyetten ayrıldı.
2013.12.19 19:48 - Son Güncellenme: 2013.12.19 19:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başsavcı Vekili Öz, akşam saatlerinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne geldi. Kalabalık basın tarafından karşılanan Öz, gazetecilerin ısrarlı soruları karşısında sessiz kaldı. Çıkışta yine gazetecilerin sorularını yanıtsız bıraktı. B Blok'tan çıkan Savcı Öz, aracına binerek emniyetten ayrıldı.