Satranç Türkiye Kupası başladı

Satranç Türkiye Kupası başladı

TÜRKİYE Satranç Federasyonu tarafından düzenlenen Satranç 2015 Türkiye Kupası Antalya'da başladı.

2015.01.31 21:53 - Son Güncellenme: 2015.01.31 21:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Satranç Türkiye Kupası başladı

Antalya'nın Manavgat İlçesi'nde düzenlenen Satranç 2015 Türkiye Kupası'na, Türkiye'deki 60 il ve KKTC'den toplam 418 sporcu katıldı.

Starlight Convention Otel'de ilk tur maçlarıyla başlayan Türkiye Kupası'nda 1 GM (Büyükusta), 1 IM (Uluslararası Usta), 9 FM(FIDE Ustası) ve 4 CM(Usta Adayı) yer alıyor. Şampiyona sonunda kategorilerinde başarılı olan ilk 20 sporcuya toplam 30 bin lira para ödülü dağıtılacak.

Ayrıca ilk 9 sporcu 2015 Türkiye Şampiyonası'nda oynama hakkı elde edecek. Satranç 2015 Türkiye Kupası 7 Şubat'taki final maçları ve ödül töreniyle sona erecek.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.31 21:53 - Son Güncellenme: 2015.01.31 21:53 - HABER MERKEZİ
A