Sarıyer'de orman yangını

Sarıyer'de orman yangını

İstanbul Sarıyer Garipçe'de ormanlık alanda henüz bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucunda söndürüldü.

2020.07.08 08:30 - Son Güncellenme: 2020.07.08 08:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sarıyer'de orman yangını

Garipçe Yolu 15 Temmuz Şehitler Ormanı'na bağlantı noktasında gece saatlerinde ormanlık alanın yandığını gören vatandaşlar durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri yangına müdahale ederken jandarma ekipleri ise bölgede güvenlik önlemi aldı. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucunda söndürüldü. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.08 08:30 - Son Güncellenme: 2020.07.08 08:30 - HABER MERKEZİ
A