Sarıgül metrıobüste

Sarıgül metrıobüste

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, metrobüse binerek vatandaşın içerisine karıştı.

2013.11.14 20:05 - Son Güncellenme: 2013.11.14 20:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sarıgül metrıobüste

 

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıklayan Mustafa Sarıgül çalışmalarına başladı. İstanbul'un en çok tartışılan konularından biri olan trafik ve ulaşım sıkıntısını yerinde incelemek isteyen Sarıgül metrobüse bindi. Metrobüsteki kalabalıktan şikâyet eden Sarıgül, İstanbulluların bunu hak etmediğini söyledi. Sarıgül, metrobüs yolculuğundan bir fotoğraf karesini de Twitter'dan takipçileriyle paylaştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.14 20:05 - Son Güncellenme: 2013.11.14 20:10 - HABER MERKEZİ
A