Sarıgül'den Trakya çıkarması

Sarıgül'den Trakya çıkarması

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Trakya mitingi için İstanbul'dan yola çıktı.

2013.09.14 13:04 - Son Güncellenme: 2013.09.14 13:04 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Sarıgül'den Trakya çıkarması


Mustafa Sarıgül, sevenlerinin oluşturduğu bir konvoyla Zincirlikuyu'dan yola çıktı. E-5 Karayolu üzerindeki belirli semtlerde durarak sürücüleri selamlayan Sarıgül, Trakya'da yapacağı mitinge doğru hareket etti. Mustafa Sarıgül, saat 15.30 sıralarında Edirne Keşan Yeni Muhacir Belediyesi önünde miting düzenleyecek.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2013.09.14 13:04 - Son Güncellenme: 2013.09.14 13:04 - HABER MERKEZİ
A