Sarı toz paniği büyüyor

Sarı toz paniği büyüyor

Hatay'ın İskenderun ilçesinde bir avukatın ofisine zarf içerisinde gönderilen "sarı toz" incelenmek üzere Sağlık Bakanlığı'na gönderildi.

2014.10.31 11:58 - Son Güncellenme: 2014.10.31 11:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sarı toz paniği büyüyor

İskenderun Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Veysel Yıldırım, tozu incelenmek üzere Sağlık Bakanlığı'na gönderdiklerini belirterek, Av. Fırat Ç.'nin tedbir amaçlı karantina altında tutulduğunu söyledi.

Dün akşam saatlerinde Av. Fırat Ç.'nin ofisine gönderilen zarf içerisindeki sarı toz paniğe neden olmuş, ilçeye AFAD ekipleri sevk edilmişti. Fırat Ç. İskenderun Devlet Hastanesi'nde karantina altına alınıp hastane personeli ve vatandaşlara da maske dağıtılmıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.31 11:58 - Son Güncellenme: 2014.10.31 11:58 - HABER MERKEZİ
A