Saray'daki ilk Kabine'den toplantısından açıklama!

Saray'daki ilk Kabine'den toplantısından açıklama!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında, toplanan Bakanlar Kurulu sona erdi.

2015.01.19 21:10 - Son Güncellenme: 2015.01.19 21:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Saray'daki ilk Kabine'den toplantısından açıklama!

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Bakanlar Kurulu sonrası açıklama yapıyor.

Arınç'ın açıklamalarından satırbaşları:


- Cumhurbaşkanı'nın Bakanlar Kurulu'na toplantıya çağırma yetkisi vardır. Toplantı öncesi Başbakan, Cumhurbaşkanı ile başbaşa bir görüşme gerçekleştirdi.

- Cumhurbaşkanımızın açılış konuşmasıyla toplantı başladı. Cumhurbaşkanı, Başbakan ile arasında çekişme varmış gibi gösterenlerin yanlış iş yaptığını söyledi.

Güvenlik ve asayiş konuları gündem alındı.  

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.19 21:10 - Son Güncellenme: 2015.01.19 21:11 - HABER MERKEZİ
A