Sapanca'da göl kenarında bebek cesedi bulundu
SAKARYA'nın Sapanca İlçesi'nde göl kenarında göbek bağı kesilmemiş bir bebek cesedi bulundu.
2016.03.15 11:00 - Son Güncellenme: 2016.03.15 11:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
01:39
İLGİLİ VİDEO
Göl kenarında bebek cesedi bulundu
Rüstem Paşa Mahallesi Vakıf Caddesi'nde göl kenarında bir sitenin sahil tarafındaki çöpleri bu sabah temizlemeye çalışan kişi, çöplerin arasındaki bebek cesedini görünce polisi aradı. Sevk edilen polisler incelemede bulundu. Göbek bağı kesilmemiş olan kız bebeğin bir hafta önce doğduğu daha sonra sahil kenarına atıldığı belirlenirken, bebeğin vücudunda yaralar oluştuğu görüldü. Cumhuriyet Savcısı olay yerine gelerek incelemede bulundu. Ssoruşturma başlatıldı.