Şanlıurfaspor'un hedefi Bolu deplasmanından 3 puan almak

Şanlıurfaspor'un hedefi Bolu deplasmanından 3 puan almak

PTT 1'inci Lig takımlarından Şanlıurfaspor'un teknik direktörü Tugay Kerimoğlu, hafta sonunda oynayacakları Boluspor maçında galip gelmek istediklerini söyledi.

2016.02.24 11:19 - Son Güncellenme: 2016.02.24 11:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfaspor'un hedefi Bolu deplasmanından 3 puan almak

Tugay Kerimoğlu nezaretinde tek antrenmanla sürdüren futbolcular, düz koşu ve kondisyon çalışması yaptı. Antrenmanın ardından teknik direktör Tugay Kerimoğlu, bu hafta oynayacakları Boluspor maçından galibiyetle ayrılmayı hedeflediklerini vurguladı.



Sadece kazanmayı istediklerini ve bu doğrultuda mücadele edeceklerini belirten Tugay Kerimoğlu, "Boluspor maçında her zamanki düşüncemiz 3 puan olacak. Cumartesi günü Boluspor maçını kazanarak moral bulmayı da arzuluyoruz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.24 11:19 - Son Güncellenme: 2016.02.24 11:20 - HABER MERKEZİ
A