Şanlıurfaspor, galibiyet hasretini bitirdi

Şanlıurfaspor, galibiyet hasretini bitirdi

Şanlıurfaspor, sahasında konuk etiği Samsunspor'u yenerek galibiyet hasretine son verdi.

2013.04.08 15:11 - Son Güncellenme: 2013.04.08 15:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfaspor, galibiyet hasretini bitirdi


PTT 1. Lig'deki Şanlıurfaspor, sahasında konuk etiği Samsunspor'u yenerek galibiyet hasretine son verdi.

Sarı-yeşilli ekip, ligin 22. haftasında Ankaragücü'nü 1-0 yendiği maçın ardından, TKİ Tavşanlı Linyitspor ve Adana Demirspor maçlarından beraberlik, Bucaspor, 1461 Trabzon, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ve Göztepe maçlarından ise mağlubiyetle ayrıldı.

Dün sahasında oynadığı Samsunspor maçını 2-1 kazanan Şanlıurfaspor, 6 hafta sonra galip geldi.

Oynadığı 29 maçta 8 galibiyet, 11 beraberlik ve 10 mağlubiyet alan Güneydoğu ekibi, ligin 12. sırasında bulunuyor.

Bu sezon rakiplerine 25 gol atma başarısı gösteren Şanlıurfaspor,kalesinde ise 32 gol gördü.

Ligde kalan 5 haftada Çaykur Rizespor ile Konyaspor'u evinde ağırlayacak sarı-yeşilli ekip, Boluspor, Denizlispor ve Kayseri Erciyesspor ile de deplasmanda karşılaşacak.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.08 15:11 - Son Güncellenme: 2013.04.08 15:11 - HABER MERKEZİ
A